ASBIS novice

Oktober 08, 2018
Nadgradite vaš sistem z nagrajenimi AMD-tehnologijami, prilagojenimi ...
Junij 07, 2018
Intel praznuje 40. obletnico prvega 8086 procesorja z objavo nove 8. generacije ...
Maj 08, 2018
ASBIS bo sodeloval na drugem največjem IT sejmu »Computex«, ki bo v glavnem ...
April 16, 2018
27.3.2018 - INFINIDAT je predstavil nov portfelj produktov: InfiniBox F6212, ...
April 11, 2018
Predstavitev Prestigio Multiboarda, Digital Signage-a ter videokonferenčne ...
Februar 09, 2018
Kaj se zgodi, če združite na enem čipu najnaprednejši procesor, namenjen za ...
Canyon 5% dobička za pomoč otrokom

Julij 14, 2010

Canyon 5% dobička za pomoč otrokom

Canyon 5% dobička za pomoč otrokom

 

GORINCHEM, Nizozemska - Podjetje Canyon bo javnosti v kratkem razkrilo novo linijo izdelkov Limited Edition. Ne samo, da bo linija na trgu unikat in popolna novost, ampak bo tudi prispevala k izobraževalnemu programu in pokroviteljstvu projektov za otroke z ulice iz držav v razvoju. Canyon bo 5% dobička od prodaje Limited Edition linije doniral za pomoč otrokom, z upanjem po novi priložnosti in boljšim življenjem v družbi.

Pri projektu bo sodelovala nizozemska neprofitna organizacija Net4Kids, z misijo, da čimveč otrok spravi z ulic in jim zagotovi novo priložnost za boljše življenje. "To je fantastičen projekt", je z navdušenjem potrdil Geert van Dijk, VP Sales & Marketing. "Ponosni smo na sklenjeno partnerstvo z Net4Kids, ki prispeva k boljšemu življenju otrok iz držav v razvoju. Naj bo z zagotavljanjem pitne vode, izobraževanjem ali zatočišči. Zavezani smo, da skupaj prispevamo za pomoč potrebnim otrokom na poti do boljšega življenja."

"Za Canyon je odlična priložnost, da otrokom iz držav v razvoju ponudimo pomoč in pozitivno vplivamo na njihovo prihodnost." potrjuje Catherine Lazure-Guinard, Communications Manager.

Net4Kids z izbranimi projekti, ki v celoti vključujejo lokalno kulturo in infrastrukturo na področjih kot so zdravstvo, izobraževanje, pitna voda, stanovanja in družinska podpora, ravna zelo skrbno. Zahvaljujoč modelu Net4Kids, ima Canyon priložnost, da se neposredno vključi v pokroviteljske projekte in redno spremlja njihov napredek. "Zagovarjamo osebni pristop, s transparentnostjo in odgovornostjo. Humanitarne organizacije in pokrovitelji delujemo z enim ciljem, ki je pomoč otrokom." Odette van Zijdveld, Managing Director of Net4Kids.


Nova linija The Limited Edition bo predstavljena kmalu. Obiščite naso spletno stran ali nas sledite na Twitterju.

O neprofitni organizaciji Net4Kids
Net4kids je neprofitna internetna platforma, ki pokroviteljem uredi potrebne kontakte za sodelovanje na posebnih projektih za pomoč otrokom v Afriki in Aziji. Pokrovitelji lahko izbirajo med različnimi možnostmi, saj lahko izberejo podporo  projektom preko strani www.net4kids.org , kjer tudi redno pridobivajo povratne Informacije. Prav tako zagotavljamo, da 100% donatorskih sredstev pridobijo pokroviteljski projekti. Vsi nastali stroški v zvezi s projekti so kriti prek pokroviteljev naše organizacije. Net4Kids predstavlja novost v delovanju dobrodelnih in humanitarnih organizacij, ki temelji na transparentnosti in odgovornosti organizacije. Podpora še nikoli ni bila tako enostavna.

Če zelite izvedeti več o organizaciji Net4Kids, obiščite www.net4kids.org ali kliknite tukaj!

O blagovni znamki CANYON
CANYON je mladostna, inovativna in dinamična blagovna znamka, ki strmi k bolj udobni uporabi računalniških dodatkov, saj ima v ponudbi široko paleto praktičnih, enostavnih in cenovno ugodnih izdelkov. Izdelki so bili razviti z namenom predstaviti uporabnikom stilsko dovršene izdelke po konkurenčnih cenah, ampak se vedno kakovostne. Canyon je bil ustanovljen leta 2003 in je sedaj prisoten na trgih Azije in EMEA regije. Za več informacij kontaktirajte press@canyoncorporate.com. Za ogled spletnega kataloga pojdite na http://www.canyon-tech.com/.

Disclaimer:The information contained in each press release posted on this site was factually accurate on the date it was issued. While these press releases and other materials remain on the Company's website, the Company assumes no duty to update the information to reflect subsequent developments. Consequently, readers of the press releases and other materials should not rely upon the information as current or accurate after their issuance dates.