ASBIS novice

Oktober 08, 2018
Nadgradite vaš sistem z nagrajenimi AMD-tehnologijami, prilagojenimi ...
Junij 07, 2018
Intel praznuje 40. obletnico prvega 8086 procesorja z objavo nove 8. generacije ...
Maj 08, 2018
ASBIS bo sodeloval na drugem največjem IT sejmu »Computex«, ki bo v glavnem ...
April 16, 2018
27.3.2018 - INFINIDAT je predstavil nov portfelj produktov: InfiniBox F6212, ...
April 11, 2018
Predstavitev Prestigio Multiboarda, Digital Signage-a ter videokonferenčne ...
Februar 09, 2018
Kaj se zgodi, če združite na enem čipu najnaprednejši procesor, namenjen za ...
Canyon in Prestigio se širita na azijski trg

Februar 03, 2010

Canyon in Prestigio se širita na azijski trg

Asbis in Aoni sta v Kitajsko Novo leto vstopila s spektakularnim dogodkom za vec kot 300 lokalnih distributerjev, kjer jim je bil uradno predstavljen zacetek prodaje Canyona in Prestigia na kitajskem trgu. Prejeti so bili pozitivni in navduseni odzivi pri predstavitvi portfolia izdelkov in strategije, ki potrjuje, da sta Canyon in Prestigio dobro pripravljena za prodor na azijski trg.

  Aosbis News Release

   Sporocilo za javnost
   3. Februar 2010

 

Canyon & Prestigio se sirita na azijski trg

 

Gorinchem, Nizozemska – Asbis in Aoni sta v Kitajsko Novo leto vstopila s spektakularnim dogodkom za vec kot 300 lokalnih distributerjev, kjer jim je bil uradno predstavljen zacetek prodaje Canyona in Prestigia na kitajskem trgu. Prejeti so bili pozitivni in navduseni odzivi pri predstavitvi portfolia izdelkov in strategije, ki potrjuje, da sta Canyon in Prestigio dobro pripravljena za prodor na azijski trg.

Aoni in ASBIS skupina, maticno podjetje Canyona in Prestigia, sta pred kratkim podpisala partnerstvo za razvoj omenjenih blagovnih znamk na azijskem trgu. Strategija rasti, portfolio izdelkov in trženjski splet so bile glavne tocke predstavljene udelezencem na dogodku v ekskluzivnem Mission Hillu, ki je navjecje golf igrisce na svetu.

"Vsi udelezenci so bili navduseni. Veliko stevilo poslov je bilo sklenjenih ze isti dan, kar dokazuje visoko zaupanje v uspeh blagovne znamke Canyon in Prestigio na trgu", je povedal Jorn van Loon, Marketing Executive. "Trenutno je ponudba blaga na Kitajskem zelo omejena. Skupaj s podjetjem Aoni bomo na zacetku ponudili vec kot 5 razlicnih linij izdelkov: spletne kamere, zvocnike, slusalke, miske, torbe za notesnike in komplet tipkovnic z miskami. To nam daje, in kar je najpomembnejse, nasim partnerjem daje odlocilno konkurencno prednost pred drugimi".

Canyon in Prestigio izdelki so bili na dogodku razstavljeni v razstavnih salonih in tudi na posebnem sovu, na manekenski pisti, kjer so izdelke razkazovale manekenke. Za popestritev dogodka je poskrbela posebna predstava demonstracije igranja bobnov, dopolnjen s spektakularnimi svetlobnimi ucinki in prodorno rock skupina Equator.

Ivo van Houten, Marketing Manager pri Canyon in Prestigio Corporate, je o dogodku povedal: "Na splosno je bil dogodek zelo zanimiv in uspesen. Kupci so dobili dober prvi vtis in pokazali zaupanje v nase izdelke. Zgradili smo trdne temelje in razvili odlicne poslovne odnose, ki so kljucni za uspesno poslovanje v prihodnosti. Dogodek je bil vsekakor odlicen zacetek za Asbis, za zacetek uspesne prodaje Canyona in Prestigia na Kitajskem."

Siritev na kitajski trg bo omogocila Canyonu in Prestigiu, zagotavljanje atraktivno oblikovanih in visoko kakovostnih izdelkov velikemu stevilu ljudi in tudi povecanje proizvodne zmogljivosti za izpolnjevanje nacel podjetja v drzavah kjer sta blagovni znamki prisotni.

"Prodor na azijski trg nam z izbranimi partnerji ne bo samo olajsal komunikacije in razsiril sodelovanja z njimi", je pojasnila Catherine Lazure-Guinard, Communications Manager pri Canyon & Prestigio Corporate. "Prav tako bo prispeval k znatnemu zmanjsanju stroskov in optimiziral ucinkovitost in vire. Pricakujemo, da se bo promet v letu 2010 podvojil, saj imamo na voljo vsa sredstva za izpolnitev zastavljenih ciljev."

 

 

Za vec informacij o novici, nas kontaktirajte na press@canyoncorporate.com ali press@prestigio.com

 

China Images 1
China Images 2
 

Canyon logo

O CANYON blagovni znamki

CANYON je mladostna, inovativna in dinamicna blagovna znamka, ki strmi h bolj udobni uporabi racunalniskih dodatkov, saj ima v svoji ponudbi siroko paleto prakticnih, enostavnih in cenovno ugodnih izdekov. Izdelki so bili razviti z namenom predstaviti uporabnikom stilsko dovrsene izdelke po konkurencnih cenah, ampak se vedno kakovostne. Canyon je bil ustanovljen leta 2003 in je sedaj prisoten tudi ze na trgih Azije in EMEA regije.


Prestigio Logo

O Prestigio blagovni znamki

Prestigio ima v svojem prodajnem programu ekskluzivne kombinacije elegance, kakovosti, napredne tehnologije in odlične oblike. Cilj blagovne znamke Prestigio je ponuditi napredno kakovost življenja, luksuzne izdelke za tiste, ki uživajo v kozmopolitanskem življenjskem slogu. V svojem prodajnem programu Prestigio združuje GPS navigacije, digitalne foto okvirje, bluetooth naprave, razne medije za shranjevanje podatkov, torbe za prenosnike, osebne računalnike, LCD monitorje … Za dodatne informacije nas kontaktirajte na press@prestigio.com.


Asbis logo

O Asbis blagovni znamki

ASBIS skupina, je bila ustanovljena leta 1995, s sedezem na Cipru in je vodilni distributer racunalniskih komponent in opreme z vec kot 33 skladisci v 26 drzavah. Skupina ima centraliziran nabavni sistem, nadzorovan s strani sedeza druzbe na Cipru, za vse nakupe priznanih blagovnih znamk proizvajalcev racunalnikih komponent in opreme, Intel, Seagate, Hitachi, Dell, Toshiba, Microsoft in Samsung. Obiscite www.asbis.si za vec informacij.


Aoni Logo

O Aoni blagovni znamki
Shenzhen Aoni Electronic Industry Co., Ltd. predstavlja veliko IT skupino. Od leta 2003 Aoni razvija in izdeluje digitalne video produkte za poslovne partnerje znanih blagovnih znamk. Aoni je podjetje, ki je prvo razvilo in zacelo na Kitajskem prodajati spletne kamere. Preberite vec na www.anc.net.cn

Disclaimer:The information contained in each press release posted on this site was factually accurate on the date it was issued. While these press releases and other materials remain on the Company's website, the Company assumes no duty to update the information to reflect subsequent developments. Consequently, readers of the press releases and other materials should not rely upon the information as current or accurate after their issuance dates.