Stranke predvsem skrbijo njihove lastne težave, ne pa tisto, kaj ponujajo dobavitelji. Na koncu stranke kupijo izdelke, ki omogočajo učinkovito soočanje z izzivi na njihovi poti do poslovnega uspeha. Pri zasledovanju takega cilja se management pogosto znajde v kočljivem položaju, kjer se je potrebno odločiti, katera od funkcionalnosti –zmogljivost, razpoložljivost ali cena bo omogočila realno podporo njihovem poslovnem modelu. Takrat, ko pa tehnologija odpravlja več kot eno težavo hkrati po izredno privlačni ceni, pa zadeva postane zares zanimiva.
Med anketiranjem, ki ga je izvedel Enterprise Storage Forum o najbolj pogostih izzivih v zvezi z uporabo obstoječe infrastrukture shranjevanja podatkov, so uporabniki odgovarjali na naslednji način:
Problem |
Odstotek odgovorov |
Zastaranje opreme |
18 % |
Pomanjkanje diskovnih kapacitet |
17% |
Visoka cena vzdrževanja |
13% |
Težave varnosti in skladnosti |
13% |
Ob analizi anketnih podatkov se je samo po sebi ponujalo vprašanje: »Ali smo usmerjeni na tisto, kar stranka zares zahteva?«. Preglejmo, kaj smo odkrili, ko smo si zastavili to vprašanje, pri posameznih sklopih.
Zastaranje opreme
Migracije podatkov na novejše sisteme so vedno poseben izziv, ampak pri tem pogosto pozabljamo, da tudi stara oprema s časom postaja manj zanesljiva. Strojna oprema ima t.i. U-krivuljo števila okvar, kjer v življenjskem ciklu tehnologije nekateri sestavni deli »umrejo mladi« oz. še huje – že na začetku sploh ne delujejo. Kasneje se sistem stabilizira z manjšo pogostostjo odpovedi za več let nato pa se ob koncu življenjske dobe pogostost odpovedi spet bistveno poveča.
Poleg tega starejša oprema povečuje stroške vzdrževanja (servisni posegi se običajno stopnjujejo), ter s tem povečuje pritisk na že tako ali tako okleščen IT proračun. IT oddelki pa so tako prisiljeni, da zaradi same migracije podatkov vnaprej nabavljajo opremo, ki pa mora biti z miniranimi oz. brez dodatnih stroškov.
Bil bi zelo vesel, če bi lahko napisal več o novosti, ki jo trenutno pripravljamo v zvezi s tem izzivom, ampak pred uradno napovedjo, lahko povem le to, da bomo imeli zelo učinkovito rešitev za fazo migracij. Zanimivo? Prosim berite naprej!
Pomanjkanje diskovnih kapacitet
Družba INFINIDAT ponuja za svoje stranke edinstven poslovni model, ki omogoča, da ob ustrezni analizi svojih trenutnih potreb in načrtu rasti na lastne stroške definiramo sistem, ki bo omogočil nemoteno rast, vaš strošek pa bo le to, kar potrebujete in uporabljate zdaj.
Ko pa pridejo do znane situacije, kjer se interne zahteve stopnjujejo in ima nekdo zgodbo: »Pozabil sem ti povedati še prejšnji mesec, da potrebujemo dodatnih 100 TB za svoj novi izdelek in to že danes«, lahko preprosto uporabite razpoložljivo kapaciteto in nam to samo sporočite. Cena je že določena s primarno pogodbo, zato ne bo nobenih presenečenj, čakanja na nakup, dobavo, skladiščenje in vgradnje – elastičnost oblaka je v vašem podatkovnem centru!
InfiniBox je edinstvena arhitektura, ki zagotavlja veliko izkoriščenost kapacitet ob uporabi različnih profilov obremenitve pri konstantnih odzivnih časih in rezultatih.
Visoki stroški vzdrževanja operacij
Visoki stroški operacij v vašem podatkovnem centru niso vezani samo na električno energijo in hlajenje. V celoten strošek moramo vključiti tudi število zaposlenih in njihov čas, ki je potreben za vzdrževanje sistemov.
InfiniBox zahteva veliko manjšo količino sodelavcev na PB podatkov (podrobnosti najdete v Forresterjevi raziskavi) zaradi visoke ravni avtomatizacije in samopostrežbe. Obenem InfiniBox ponuja do 4,2 PB (brez kompresije podatkov) na eni lokaciji ob najvišji porabi le 8 kW, kar je izredno učinkovito.
Vprašanja varnosti iz skladnosti
Stroške za varnost in skladnost podatkov je mogoče zmanjševati na več načinov, seveda pa »Splošna uredba o varstvu podatkov« (GDPR) / AB375, NYDFS ter številni predpisi v zvezi z osebnimi podatki samo povečujejo tvegaje. Obenem pa imamo varnostne izzive, kjer vedno obstaja možnost zlorabe in odtujitve podatkov. Čas je vedno na njihovi strani!
Zaradi teh izzivov se tveganje neprenehoma povečuje, poleg tega so hekerji danes spretni, kot nikoli poprej. Kaj pa lahko IT stori za zagotovitev varnega in učinkovitega poslovanja?
Odgovor je preprost: šifriranje podatkov. S tem nepridipravi, ki bi želeli uporabiti podatke ne bodo imeli dostopa oz. podatkov ne bodo mogli uporabiti, poleg tega pa 34. člen GDPR pravi, da v primeru kraje šifriranih podatkov ni potrebno obvestiti posameznika o dogodku!
Kaj ima to zveze z diskovnim sistemom?
Večina diskovnih sistemov se znaša na različne tehnologije komprimiranja zapisanih podatkov in s tem nadomešča stroške za drago strojno opremo. Težava je v tem da, šifriranje popolnoma onemogoča stiskanje podatkov. Stranke, ki potrebujejo šifriranje zaradi zahtev po skladnosti, tega običajno ne morejo storiti zaradi visoke cene. InfiniBox je edinstvena ponudba, ker se ne zanaša na drage medije in ostaja cenovno dostopen tudi ob šifriranju podatkov.
Seveda ostaja veliko težav, ki jih našim strankam lahko pomagamo rešiti, ampak za zdaj želim omeniti še eno tovrstno raziskavo. Želite izvedeti več? Naložite si našo »Belo knjigo« arhitekture shranjevanja podatkov ali se obrnite na nas. Pokazali vam bomo kako lahko inovativna tehnologija rešuje več težav hkrati.
O Eranu Brownu
Eran Brown je tehnični direktor družbe INFINIDAT na področju ЕМЕА. Eran se več kot 14 let ukvarja z arhitekturo podatkovnih središč na vseh področjih – aplikacij, virtualizacij, omrežij in diskovnih sistemov. Njegove dolgoletne izkušnje vključujejo pozicije od produktnega vodenja, razvoja sistemov in svetovanja, ter dela s podjetji v številnih panogah (finance, energija, telekomunikacije, programska oprema in omrežje). Deloval je tudi med načrtovanjem, razvojem in razširitvijo skalabilne infrastrukture za podporo poslovnih aplikacij.
Disclaimer:The information contained in each press release posted on this site was factually accurate on the date it was issued. While these press releases and other materials remain on the Company's website, the Company assumes no duty to update the information to reflect subsequent developments. Consequently, readers of the press releases and other materials should not rely upon the information as current or accurate after their issuance dates.