Tako se je zgodba začela. V podjetju Asbis d.o.o., pa so jo podkrepili z zaupanjem in s tem postali ekskluzivni distributer za Slovenijo.
V torek, 16.10.2012 je ekskluzivna predstavitev za medije potekala v prostorih AC-Maranello avto. Marko Zupan - DJ Zupy in V.I.P. Dance Company: mladi plesalci pod okriljem Edija Čineja so nas s svojo glasbeno-plesno točko popeljali v svet Ferrarija.
Po uvodnem pozdravu Barbare Novak Koritnik - produktne vodje linije, je besedo prevzel Mike Gregory iz podjetja Ferrari by Logic3 in predstavil celotno zgodbo ter kolekcijo.
Obsežen asortima sedmih različnih modelov naglavnih in ušesnih slušalk odraža odličnost ter zmogljivost Ferrarija na cesti in v motošportu, z vrhunskimi zvočnimi lastnostmi in presunljivo lepimi oblikami.
Avtor fotografij: Nenad Vučič
Izdelki so javnosti že bili razkriti na sejmu CES 2012 in poželi veliko število pohval ter prejeli nagrado “iLounge Best of Show” za oblikovno zasnovo izdelka.
V Sloveniji sta Ferrari by Logic3 in Asbis d.o.o., že potrdila zaupanje trem premium prodajalcem, ki so: iSpot iz Maribora, E.P.L v Ljubljani in Avto Triglav d.d. Omenjene trgovine že razpolagajo z zalogo.
Produkti, ki se ponašajo še z ANC tehnologijo, bodo v Sloveniji na voljo v sredini novembra 2012. Ferrari by Logic3 pa je tudi že napovedal brezžično tehnologijo na naglavnih in ušesnih slušalkah.
Barbara Novak Koritnik, produktni vodja linije Ferarri by logic3, podjetje Asbis d.o.o.
Več informacij:
Barbara Novak Koritnik
Mob: +386 31 313 132
barbara.n.koritnik@asbis.si
FB Ferrari by Logic3 - Slovenija
Povezave:
V.I.P Dance Company
DJ Zupy
Ojačevalci, ki so bili na voljo na predstavitvi
http://www.mediaspeed.net/skupina.asp?id=1&skupina=8168
Avtor fotografij: Nenad Vučič
Disclaimer:The information contained in each press release posted on this site was factually accurate on the date it was issued. While these press releases and other materials remain on the Company's website, the Company assumes no duty to update the information to reflect subsequent developments. Consequently, readers of the press releases and other materials should not rely upon the information as current or accurate after their issuance dates.