Nova celostna podoba blagovne znamke Canyon GORINCHEM, Nizozemska – Podjetje Canyon je v celoti prenovilo celostno grafično podobo, ki pozicionira lastno blagovno znamko za kul, zabavnega, urbanega in barvitega uporabnika na vsakem koraku v vsakdanjem življenju. Nova vizualna podoba zagotovo izstopa iz sivega povprečja. “Za našo ekipo in podjetje je to velik dosežek, saj smo navkljub vsesplošni finančni klimi in konkurenci na trgu povečali prodajo in tržni delež” je povedal Geert van Dijk, Podpredsednik za prodajo in marketing. S tržnim komuniciranjem in novo podobo blagovne znamke na jasen in neposreden način, verjamemo da bomo ustvarili globjo in bolj smiselno povezavo z našimi interesnimi skupinami. Blagovno znamko bomo dvignili na višjo raven in povečali našo prepoznavnost v celotni IT industriji, kar bo zagotovo prineslo pozitivne spremembe za naše partnerje in končne kupce. Canyon logotip je doživel le manjše spremembe. Oblikovna zasnova ostaja enaka, v kratkem pa načrtujemo tudi prenovo embalaže izdelkov in novo spletno stran. “Pomembno je, da se blagovna znamka razvija in gre z inovativnimi prijemi v korak s časom in sledi novosti željnim mladim in modernim potrošnikom po vsem svetu. Vizualno podobo blagovne znamke smo v celoti osvežili, obsežen portfelj izdelkov pa ohranjamo enak oz. ga nenehno dopolnjujemo z novimi izdelki” dodaja Catherine Lazure-Guinard, Communications Manager. Kliknite tukaj za novi priročnik celostne grafične podobe Canyon blagovne znamke. Ne pozabite slediti Canyonu na Facebook-u, Twitter-ju in Blogger-ju. O blagovni znamki CANYON |
Disclaimer:The information contained in each press release posted on this site was factually accurate on the date it was issued. While these press releases and other materials remain on the Company's website, the Company assumes no duty to update the information to reflect subsequent developments. Consequently, readers of the press releases and other materials should not rely upon the information as current or accurate after their issuance dates.